منتديات العناكب الثقافية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

طب ..ثقافه.....أدب ...هوايات...تعليم...

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
اعلاااااااااااااان هام ::: المنتدي مغلق..كل سنه وانتم طيبين..ويارب كل ايامنا تبقي اعياد وسعاده ويارب احفظ مصر والمصريين واحفظ يارب ثورتنا المصريه. ..والسنه اللي جايه تبقي احلي من اللي قبلها..سبايدر
ادارة المنتدي تتمني التوفيق للدكتور محمد مرسي في تنفيذ عهوده التي وعد بها كل المصريين وان نري مصر دوله مدنيه حديثه متقدمه...كلنا فداكي يامصر

عفوا انا ارهابى

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
دكتور خالد
المدير التنفيذي
المدير التنفيذي
دكتور خالد

عفوا  انا  ارهابى Empty
مُساهمةموضوع: عفوا انا ارهابى   عفوا  انا  ارهابى I_icon_minitimeالثلاثاء 22 يونيو 2010 - 17:28

نعم انا ارهابى .....الأرهاب يجرى فى دمى ...ويسيطر على كل مشاعرى ....بمنطقهم وبمنطق الجبناء منا تم تصنيفى فى خانه الأرهابيين ....

سرطان مدمر يجرى فى جسد امتنا ..كيان غاصب أسمه اسرائيل ...يهدر كرامتنا ويزهق أرواحنا كل يوم مئات المرات والمطلوب منا ..ان نحبهم او على الأقل الا نكرههم ...

كلمات قالتها السفيره الامريكيه ...على العرب ان يكونوا متخحضرين والا يكنوا العداء لأسرائيل ...ويبدو ان وطننا اضحى فيه عدد كبير من المتحضرين ..أما أنا شخصيا فأتشرف بالتخلف اذا كان التقدم يكون باظهار الموده لمن يقتلى اهلى واخوتى ....

ومستعد ان اكون من المصنفين ارهابيا بأعلانى انى اكره أسرائيل ومن خلفها ..وبعيدا عن لغه السياسيين الجبانه

وكلام الحكماء المدعيين ....لا أستطيع ان امارس التقيه السياسيه ..فأنا اكن كل كره وعداوه لهذا الجار اللئيم

واحلم بيوم احمل فيه سلاح وأسير لمحاره اسرائيل ومن خلف اسرائيل ..وليس كلام شعارات فهى امنيه اتمناها وبقوه وهى ان احارب ضد أسرائيل وان احمل السلاح فى وجههم وان اقدر ان احقق الثار لأهلى ولاشقائى ....

ولا يهم ان اطلقوا علينا اننا ارهابيين فاليوم الواقع المكذوب يفترى على الابطال وغدا التاريخ سيدون فضيحه الجبناء ....

تحياتى
لحظه غروب

لحظه غروب

عفوا  انا  ارهابى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عفوا انا ارهابى   عفوا  انا  ارهابى I_icon_minitimeالأحد 4 يوليو 2010 - 6:44

موضوع حلو اووووووووووى يا دكتور

اتفق معاك فى رايك اننا لازم نحدد اعدائنا ونوعى الشباب ضدهم

اشكرك على المقال الممتع

باااااااااااى
دكتور خالد
المدير التنفيذي
المدير التنفيذي
دكتور خالد

عفوا  انا  ارهابى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عفوا انا ارهابى   عفوا  انا  ارهابى I_icon_minitimeالأحد 18 يوليو 2010 - 22:22

شكرا على مرورك يا لحظه
marmar
مشرف سبايدر
مشرف سبايدر
marmar

عفوا  انا  ارهابى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عفوا انا ارهابى   عفوا  انا  ارهابى I_icon_minitimeالإثنين 19 يوليو 2010 - 3:16

عندى سؤال بمناسبه الموضوع ده......

ليه بيسمو اللى بيدافع عن أرضه بالأرهابى....وبيطلعوه دايما فى التلفاز

أنو عايز ينشر الخراب ويدمر بلده.....؟؟؟

دكتور خالد
المدير التنفيذي
المدير التنفيذي
دكتور خالد

عفوا  انا  ارهابى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عفوا انا ارهابى   عفوا  انا  ارهابى I_icon_minitimeالثلاثاء 20 يوليو 2010 - 10:59

شوفى يا مرمر المشكله هى تلوين الحقائق وهدم المبادىء الثابته وللأسف اعدائنا نجحوا فى كده

يعنى دلوقتى للاسف أصبح فى أذهان البعض تعارض بين مفهوم الوطنيه والقوميه وبدات كلمه الوطن وحب مصر تتفهم خطأ

وتتعارض مع قوميتنا وعروبتنا للأسف

وبدأنا نعتبر ان المقاومه وأبطالها اللى بيحاولوا يحرروا ارضهم بيثيروا مشاكل

واقرب مثال هو الكلام اللى بيتقال عن حماس بغض النظر عن الخلافات السياسيه

كمان بدأنا نتكلم فى السلاح وسلاح المقاومه ودخل لفظ تهريب للأسف مع ان مرور السلاح للمقاومين هو واجب قومى ووطنى

فى أشياء كتير ومفاهيم كتير خطا يتم زرعها الان وللأسف الشباب الصغير بيصدق كل حاجه بسرعه

المهم أننا نقدر نفكر فى كل حاجه امامنا ونختار ونميز بعقلنا
عذاري
المشرف السوبر سبايدر

عفوا  انا  ارهابى Empty
مُساهمةموضوع: رد: عفوا انا ارهابى   عفوا  انا  ارهابى I_icon_minitimeالثلاثاء 20 يوليو 2010 - 23:27

موضوع مميز
يسلموووووووووو
جزاك الله خيرا

عفوا انا ارهابى
صفحة 1 من اصل 1